TEKAN INI!!

Wednesday 10 April 2013

Zizan Terkilan Tak Menang Bintang Paling Popular















Ketika ramai menjangkakan Zizan Razak bakal mengungguli kategori utama Bintang Paling Popular Anugerah Bintang Popular Berita Harian (ABPBH) 2012, pelakon Adnan Sempit Shaheizy Sam kembali merampas semula gelaran yang pernah dimenanginya dua tahun lalu.


“Saya sejujurnya tak sangka akan menang kembali kategori Artis Komedi Lelaki Popular. Saya gembira sebab anugerah ini masih menjadi milik Jozan. Tahun lepas Johan menang, tahun ini rezeki saya. Alhamdulillah, berkat doa ibu dan abang saya serta hasil undian peminat semua membuahkan hasil buat saya. Keseluruhannya, saya teruja dengan kemenangan ini kerana ianya hasil undian daripada peminat saya,” kongsi Zizan.

Apabila di tanya jika beliau terkilan, ini jawapannya
“Tipulah kalau saya cakap tak ada letak harapan untuk menang Bintang Paling Popular. Terkilan itu memang ada sebab saya tak nak penyokong yang sudah berhempas-pulas undi saya berkecil hati sebab saya tak menang. Walau apa pun, paling penting, saya dah jalankan tugas dan tanggungjawab saya sebagai seorang penghibur kepada mereka semua,”
-gua-

No comments:

Post a Comment

oH beloG

Salam.my

GIla Ping

Cari Member.com

www.tinjau.net

auto ping

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

Total ping

My Ping in TotalPing.com