TEKAN INI!!

Tuesday 16 April 2013

Wanita Ini Merasa Seksi dengan Misai dan Janggut Tebal

 

LONDON - Seorang wanita kelahiran Jerman, mengalami kelainan di tubuhnya setelah ia melahirkan anak pertamanya 28 tahun yang lalu. Kelainan itu menurut Mariam, adalah, tumbuhnya kumis dan janggut di bahagian wajahnya.


Dalam wawancaranya dengan stesen televisyen Inggeris, wanita berusia 49 tahun itu berkata, selepas sekian tahun selalu memotong habis rambut yang tumbuh di wajahnya tersebut ia kemudian memutuskan untuk tetap membiarkannya tumbuh di tahun 2008.

Saat itu ia baru saja menjadi pengangguran, dan ia mengaku penasaran mengetahui bagaimana jika rambut di wajahnya tersebut terus berkembang.

"Saya tidak punya pekerjaan, jadi saya punya waktu luang untuk melihat apa yang terjadi, jadi saya membuat blog untuk memaklumkan apa yang saya alami kepada perempuan lain, dan melihat apa yang terjadi kepada saya setiap harinya dan apa yang saya rasakan," ujarnya seperti dikutip Tribunnews.com, dari Asiaone.com, Jumat (12/4/2013).

Walau berat harus menyesuaikan diri dengan penampilan barunya, lama-lama Mariam mula berasa selesa. Bahkan ia mengaku merasa seksi dengan rambut di wajahnya tersebut.

Dan ia mengaku siap menjalin asmara dengan lelaki.

Menurut doktor yang memeriksanya, tidak ada yang harus dikhawatirkan dengan keanehan Mariam, kendati keadaannya terus dipantau dari masa ke masa. (asiaone.com)

2 comments:

oH beloG

Salam.my

GIla Ping

Cari Member.com

www.tinjau.net

auto ping

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

Total ping

My Ping in TotalPing.com