TEKAN INI!!

Sunday 7 April 2013

Gempar! Jackie Chan Meninggal Dunia???

 

Salam sejahtera... Korang semua kenal dengan pelakon Hollywood yang terkenal dengan aksi kungfu, Jackie Chan kan??? Di sini, miera ada satu berita tergempar yang mengatakan bahawa Jacky Chan telah meninggal dunia (mati). Sebelum itu, mari kita baca berita di bawah...



"
Timbalan Pengerusi Parti Bersatu Sabah (PBS) Bahagian Karamunting maut setelah kenderaan pacuan empat roda yang dipandunya terbabit dalam nahas jalan raya di Kilometer 16, Jalan Labuk di Simpang Jalan Seguntor dekat sini, Jumaat.

Dalam kejadian pukul 12.30 tengah hari itu, mangsa, Jacky Chan Che Kwok, 50, meninggal dunia di tempat kejadian setelah kenderaannya dirempuh oleh sebuah lori tangki minyak ketika keluar dari simpang Seguntor.

Ketua Polis Daerah ACP Rowell Marong berkata ketika kejadian mangsa mengikuti konvoi empat buah kereta yang mengiringi rombongan Anggota Parlimen Batu Sapi, Datin Linda Tsen Thau Lin.
"

Miera tak tipu kan yang Jacky Chan telah meninggal dunia, cuma ini bukan Jacky Chan yang pelakon Hollywood yang popular itulah. ahaha

No comments:

Post a Comment

oH beloG

Salam.my

GIla Ping

Cari Member.com

www.tinjau.net

auto ping

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

Total ping

My Ping in TotalPing.com