TEKAN INI!!

Saturday 13 April 2013

Bahaya!!! Ubat Selesema Punca Fafau Terbabas

Pengacara popular, Fara Fauzana aka Fafau mengakui ubat tidur yang dimakannya menyebabkan beliau terlajak tidur sehingga tidak datang bertugas konti pada keesokan harinya.



Menurut Fafau, kejadian tersebut berlaku pada hari Selasa lalu selepas dirinya memakan ubat selsema yang dibeli di farmasi pada hari Isninya.

“Sejak malam ABPBH12 saya rasa tak sedap badan kerana kepenatan. Pada hari Isnin lalu saya pergi ke farmasi untuk membeli ubat selesema.

“Ketika membeli ubat tersebut, orang di farmasi itu ada bertanya saya berapa jam saya nak tidur? Saya kata, dalam lapan jam. Jadi dia berikan saya pil dan mengingatkan saya supaya tidak makan sebiji tetapi hanya perlu mengambil suku daripada pil itu. Jadi pada pukul 1 petang hari Isnin itu, selepas memakan ubat tersebut saya terus tidur.


“Bila saya terjaga, saya ingatkan hari masih malam rupanya sudah pukul 10 pagi hari Selasa. Sudahnya, saya tak masuk konti dan hari tu juga saya dapat memo dari pihak majikan,” jelasnya

Kata Fafau, pihak pengurusannya memang tegas tidak kira siapa, jika tidak masuk kerja seperti yang ditetapkan mereka akan menerima memo.

Sementara itu, penyampai radio Hot Fm ini turut memberitahu perkara seperti itu tidak akan berulang lagi selepas ini dan dirinya tidak akan mendapat memo buat kali kedua.

No comments:

Post a Comment

oH beloG

Salam.my

GIla Ping

Cari Member.com

www.tinjau.net

auto ping

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

Total ping

My Ping in TotalPing.com